Hallelujah...
...sitter jag och lyssnar på nu på min nya Ipod! Tack för den fina julklappen älskling, precis vad jag ville ha! Idag är vi hemma och tar det lugnt, Adrian har ögoninflammation och jag har feber, tur att man har lite feber bara, annars hade man nog varit liggande. Vi har verkligen lyckas åka på alla möjliga sjukdomar denna höst/vinter. Vill bli frisk så man kan åka och hälsa på momma, men kan inte riskera att smitta henne så hon måste in på sjukhuset. Hon mår inte så bra nu för tiden. =( Min underbara mormor.

I jul blev det inställt hos Alex morfar så vi drog upp över till Svärmor och firade jul. Hade hemskt roligt och tomten som kom var lite annorlunda, men barnen anade ingenting. =) Och vi hade hur kul som helst! Barnen fick massor utav julklappar och det tog säkert 2 timmar för dom att öppna alla paket. Båda verkade jättenöjda och glada iaf! =)

Jag och Alex fick pengar, en jättefin stor ljusstake från SIA, kokbok, lite köksredskap, Ölglas. Jag fick en Ipod av hjärtat & barnen och han fick ett presentkort av oss.

På Uppesittarkvällen hade vi det trevligt oxå. Vi käkade Biteline, hade hem lite trevligt folk från Härnösand (Pär & Maria) och spelade bingo och drack lite öl. Sedan spelade vi sällskapsspel och klockan 4 gick vi och la oss. =) Inte konstigt att båda slocknade klockan 1 på julaftonsnatten kanske?!

Skulle ha träffat Jossi oxå men det blev inställt, trist... men men har man barn som lyckas bli sjuka så finns det inte mycket att göra. Hoppas du kommer hem snart igen gumman så vi kan ses då!! Miss you!

Igår var vi iväg en sväng på Rean...hittade inget åt mig själv men det fanns lite grann åt barnen iaf. =) Jag ska väl hitta nåt till slut jag med hoppas jag. På lördag till söndag ska vi ha barnvakt för då ska vi uppöver till Ö-vik och kolla på Ishockey. Julian ska spela, det är dom bästa 92:orna i landet som är uttagen.. Ska bli så skojj!

Och vi funderar fortfarande över hur vi ska göra på Nyårsafton, vi är uppbjuden till Per och Marie. Skulle vara skojj att träffa dom igen. =)

Sen får vi ta en träff allihopa (Pär och Maria & Per och Marie) tycker jag...!!
Nu ska jag pysa!! Saknar mina arbetskamrater...såhär när man är långledig liksom!  ;-) :-D

Kramen!

Publicerad: klockan 11:49:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:39:40.
Postat av: Johanna
Ja, igen!! Å ni med.. =/
Hopplöst det här hörru!

Hoppas ni också kryar på er innan nyår :)
Postad: klockan 16:17:18.
Postat av: Marie
Hehehe!
vill du fortfarande det? ;P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0