Min jul får inte vara ful...
...i helgen har man varit sjuk och inte fått mycket gjort. Så jag och Adrian satt och såg Sunes Jul, måste vara en av dom bästa julkalendrarna som gjorts. Adrian gillade den han med. =)

Igår var jag och Adrian iväg och handlade lite inför jul, bland annat julskinkan, som man bara måste ha trots att vi inte kommer vara hemma på jul ens. Så nu är det bara lite smått kvar att handla. Och såklart JULKLAPPARNA...okej inte många kvar att köpa åt men vi har inte ens börjat handla åt barnen... *gulp* Kommer säkert vara lite folk på Barnens hus på Fredag då Alex är ledig och ALLA får pengar...så vi hinner nog med julstressen i år oxå. ;-) Fast jag måste erkänna att jag gillar det lite grann oxå. Liiite... Men barnvakt måste vi bara fixa om vi ska orka med julhandeln. Adrian gillar absolut inte affärer och dessutom blir det svårt att lyckas få dom att inte se det dom ska få.

I år far vi upp till Alex morfar igen, förra året hade vi så mysigt där. Och dom har juh en massa hästar och katter och hundar, vilket gör det ännu mysigare. Och förhoppningsvis kommer det en massa släkt dit, är juh så mysigt när man sitter samlad. =)

Men hur tusan ska jag hinna med mig i år undrar jag?! Jag måste baka en massa olika godsaker. Vi måste juh ha ischoklad, knäck, lussebullar och en massa annat gott. Sen måste jag sätta ihop pepparkakshuset... Och det måste julstädas här hemma. Och det måste jag nog sätta igång med nu. Så man får något gjort!!

Nepp nu ska jag gå och ta en omgång med huset! God Jul...för visst är det dags att börja säga det nu?! =)

image6

Publicerad: klockan 11:32:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0