Slö dag...
..idag igen...Adrian är äntligen bättre i ögonen!! Men vi tog en lugn dag ändå, plockat ihop lite och donat och sen ska jag passa på att dammsuga och skura golven. Så har man rent och snyggt sen igen. =)

Passade på att ta en skönhetsdag idag oxå...snyggade till sig lite...!! Så skönt att bara fixa med sig själv ibland. Sedan fick vi storfrämmande..min kusin och hennes kille...vilken härlig mage hon har nu! Hon ska få bebbe i januari är det bestämt och shit vad man saknar att vänta barn ibland när man träffar gravida. Så mysigt!! MEN..jag är nöjd för ett bra tag framöver, så inga fler kottar här på ett par år..minst. ;-)  =)

Så fort "Sessan" våran somnat så ska jag gå ner och baka bullar...!! Blev tidig kväll för henne eftersom hon inte ville sova idag på dagen så nu klockan 18.00 så satt hon i mitt knä och halvsov.

Imorgon bär det av uppöver rätt tidigt. Hockeyhelg! H-O-C-K-E-Y Hockey... =) Pys och kram! Ses till veckan...

Publicerad: klockan 18:12:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0