Vad är detta?!
Snacka om att det går en massa sjukdomar nu. Lillgumman fick helt plötsligt utan förvarning (dvs inge gnällig innan eller så) Feber! Och den rusade upp till 39 grader på en gång. Min sötnos... Så nu blir man hemma imorgon oxå. Förhoppningsvis lyckas vi iaf göra lite nytta medans vi är hemma. Det ska bakas och städas och handlas och förberedas. Okej, handla får vi kanske ta senare. =)
 

Nä nu ska jag slå på lite julmusik på datan och se om det vill infinna sig några julkänslor här medans jag städar?!

Juliga Kramar!


image7


Publicerad: klockan 17:31:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:47:38.
Postat av: Johanna
ja du, skönt att ha det gjort! :)

Eran middag lät inte helt fel örru, recept tack :)
Postad: klockan 18:53:35.
Postat av: Johanna
Vart tränar du förresten?
Är grymt sugen att komma igång jag med, men har inte tagit mig kragen än...
Postad: klockan 22:44:44.
Postat av: Johanna
Det lät gott! Måste provas nån dag :)

Japp, nu är alla julklappar färdigköpta och inslagna! Fixade dom sista idag.. Känns skönt, nu är det bara mathandlingen kvar.. Blir nog på lördag efter jobbet :/
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0