Dåligt...
...jag vet...har inte hunnit uppdatera idag!

Sov urdåligt hela natten, vaknade var femte minut ungefär och trodde att vi hade sovit över. Icke... Varje gång jag kollade på klockan såg jag att jag lugnt kunde sova lääääänge till.. Vaknade till och med innan klockan ringde och då gav jag upp sovandet. Lika bra att kliva upp och klä barnen och åka på dagis, sagt och gjort. Lämnade mina småtroll och for hem, funderandes på vad jag skulle hitta på eftersom jag inte började förrän klockan 12.

Slog mig ner i soffan och slötittade på tv:n, insåg att jag faktiskt kunde passa på att träna, så jag satte igång. Efter träningen blev det duschen och sedan gjorde jag mig klar, övertygad om att det nog kommer bli sådär sista minuten stress som alltid...Icke. *chockad* Var klar klockan 10, som tur var så hörde Marie av sig och ville komma och hälsa på en stund så jag plockade lite och städade undan i väntan på henne. Sedan satt vi och surrade tills det var jobbdags, tack för sällskapet honey!

Gick hem från jobbet ikväll oxå, är sååå skönt att röra på sig. Solen värmde dessutom, livet kan väl inte bli bättre?! ;-) Ont i fötterna har jag ikväll oxå efter allt stående och gående på jobbet, så nu har maken gjort iordning fotbadet, dags att gå ner och slappna av lite...

Ska försöka uppdatera bättre... =)
Puss!

Publicerad: klockan 23:27:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:01:25.
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se
Lika bra det , så länge man inte klickar hem för mycket...
Postad: klockan 00:40:01.
Postat av: Marie
Var det skorna ;P
Postad: klockan 08:08:20.
Postat av: Jannice
Nä, det var jätteskönt när vi gick hem. Solen hade kommit fram igen så jag gick och njöt =) Vad ska du göra idag då?
Postad: klockan 08:45:39.
Postat av: Jannice
Jag ska jobba som vanligt och ikväll ska vi vara med Per och Marie tror jag =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0