Feber
och förkyld som aldrig förr är både jag och maken nu. Hostar, halsen gör ont, snoret rinner, näsan är röd och febern stiger och stiger, går ner och stiger sen igen. Vad är detta?! Känns som om vi åkt på nån influensa?! Igår hade båda nästan 40 graders feber, jag har ALDRIG haft så mycket...var halvt om halvt död, tror jag. Tur att maken drog i sig lite alvedon och lyckades lägga barnen...Tack min älskling! Idag är det dock min tur...ujujuj tur att man har världens goaste barn. =)

Ska försöka få ork till mig att ringa upp chefen oxå...! Sen blir det sängen och sova igen, sover mest hela tiden när jag är sjuk. Kommer vara så utvilad sen hoppas jag... ;-) Jippi..hittade just världens bästa vaselin att smörja näsan med..gör så ont när jag snyter mig nu...

Oj det där gjorde jag riktigt bra! Ett rätt långt inlägg om att vara sjuk... Nu har jag klagat av mig iaf! ;-)
Puusss...får se om ni orkade läsa enda hit?? ;-)

Publicerad: klockan 20:02:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0