Final.
Var på vårmässan igår och efter lite (läs väldigt mycket) övertalande så lyckades maken och en kille till få mig att vara med på en tävling...vill tyvärr inte berätta vad det handlar om, det uppdaterar jag senare om. =) Är lite smånervös nu faktiskt, lär väl skämma ut mig men jag hoppas på storvinst! Så håll tummarna för mig idag nu!! ;-)

Igår hann jag inte med att uppdatera, jag körde nämligen stenhårt! Först städade jag heeela förmiddagen tills hela huset låg skinande blankt, okej jag hann inte torka golven men annars var det rent och snyggt. Sedan kom min söta kusin hit med sin lille Wilmer som nu är 3 månader...ohhhhhh huga vilken sötnos!! Blev juh helt kär. =) Underbart! Det blev lite bilder knäppta så vi får se om det kommer ut nån bild sen.

På Eftermiddagen drog vi iväg till vårmässan, jag och mina kidz. Vi köpte ballonger och strumpor och korv...hehe...en typisk marknad. ;-) Osså tävlade jag då förståss.. När dom stängt vårmässan får vi på Ica och handlade en massa godsaker, sedan for vi hem och myste. =)

Näää undra om man ska göra nåt vettigt....eller inte?!

Publicerad: klockan 10:23:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:18:41.
Postat av: sandra
svar; den får högsta betyg av mig, en av mina absoluta favorit filmer. helt underbar. hur gick det då, blev det någon film för er? det blev en tidig kväll igår eftersom det är match idag :)
Postad: klockan 15:07:53.
Postat av: Stilbildsfotografen
Hej!

Har du lust med ett länkbyte mellan din blogg och min blogg http://fotografhelsingborg.blogspot.com ?

MVH Peter
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0