Hittar en massa gott.
Sitter och försöker lägga ihop en Matlista och jag hittar så mycket goda rätter...!!! Tänk vad mycket god mat det finns, finns en hel del nytt som jag bara måste testa. =)

Här ligger barnen i säng och "försöker" sova, väntar på att karln ska komma hem men det verkar som han har annat för sig mest hela tiden. ;-) Han kom nyss och då kommer våran granne och lånar honom så nu är han borta igen...härligt med bra grannar iaf, tänk om det vore som på grannfejden?! =)

Bäst att fortsätta med matlistan...inge bra när man ska storhandla och det bara blir en massa impulsköp!! =)
Puss!


Publicerad: klockan 20:11:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:30:04.
Postat av: Johanna
Bara bra här, bara ungen kunde somna och gubben komma hem :P
Hur är det med er?

Jo, visst är det mysigt ibland när hon ligger och trängs.. :) Men nu börjar det kännas att min sömn inte är tillräcklig..
Fast när hon väl sover i sin säng så kan man inte sova för att hon inte ligger bredvid hehe

Vad hittar ni på i helgen då? :)
Postad: klockan 20:31:34.
Postat av: Johanna
Dela med dig av mattipsen förresten :)
Postad: klockan 20:39:00.
Postat av: Jannice
Vi skriver oxå matlista varje månad men det händer ju att det slinker ner lite saker som inte var planerat =) Jag har jättedålig fantasi när det gäller mat, har du några tips förutom korv, köttbullar, köttfärssås och fiskpinnar?? =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0