Jahapp, så var man hemma igen.
Nu ska jag alldeles alldeles strax pysa iväg och storhandla mat, jippi...eller?! =/ Känner inget sug men ibland måste man väl göra saker trots att man inte känner ett sug efter att få göra det?! Jaja...iväg ska jag iaf. Ska skriva klart matlistan, skulle ha gjort det igår men hade inte orken, däremot hade jag sällskap så jag hann inte heller. =P 

Vi for iväg en sväng på Vårmässan, jag och barnen, det var rätt lugnt när vi kom dit. Kan ha varit för att dom stängde 25 minuter senare, är inte säker men det kan ha varit en bidragande orsak, kanske. Gick inte runt så mycket heller.. vi åkte i en bil med ett nästintill obefintligt bagageutrymme, så inte ens ett av däckena på barnvagnen skulle ha gått in. Jag menar vad skulle man göra liksom, var glad över den snälla skjutsen. Orsaken till att vi åkte på vårmässan 25 minuter innan dom stänger? Ja det var liksom lite dumt hela grejjen, maken hittade inte sitt kontokort imorse så han fick ta mitt så han kunde ta ut pengar. Han tog även bilen. Så här stod man i ett hus med två barn, en tom frys (jag skulle juh handlat igår redan), inga pengar och inte ens en bil.

Bäst jag gör klar listan så jag kommer iväg någon gång! =)
Pusss

image83
This is the car without bagagespace...

Publicerad: klockan 20:12:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0