Klockan är 22,08
och här sitter man och skriver ett inlägg innan man ska gå och sova. =)

Kladdkakan blev supergod..!! Receptet var alltså jättebra. =)  Vi åt hämtmat idag...Pizza. *mums*
Adrian och Alex åkte iväg och hämtade maten medans jag och Tindra bakade en kladdkaka, Tindra tyckte det var jätteskojj. Sedan åt vi och gick ut och rörde på oss en stund. Barnen cyklade, och dom hade det jätteskojj. Så himla bra gata vi bor på, trevliga grannar och lugnt område. Jätteskönt när man har barn. =)

Nu ska jag betala in en räkning och sen ska jag gå och sätta mig hos mig gubbe och mysa lite!!
Ha en mysig kväll allihopa!
Pusss

Publicerad: klockan 22:13:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:49:32.
Postat av: Linda
Låter soft å skönt det :) Helgen ha varit enormt lugn. Inte gjort ett smack utan bara gått runt å mesat på
Postad: klockan 23:20:36.
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se
Hej!
Nu är tävlingen med VooDoll's avslutad!
Kika in och kolla vem som vann...
Ny chans med nya dockor kommer nästa vecka!
Postad: klockan 16:41:40.
Postat av: annah
Hej, hittade din blogg genom fl. Fin sida.
Ha en bra dag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0