Kom nyss hem.
Har varit hos Alex morfar och lämnat barnen hos sin farmor. Vad jag saknar dom! Det är så tomt när man kommer hem och barnen inte är här. Vi jobbar både jag och Alex imorgon och hade ingen barnvakt. Så då hade vi inte så mycket val. Hoppas dom håller sig pigga och krya, Adrian är juh förkyld han liksom vi. Ska bli intressant och se hur det går för oss imorgon och jobba igen efter att ha varit sjuka. Känner mig fortfarande inte riktigt pigg.

Idag har vi haft världens storstädning iaf, Alex satte igång och röjjde på nedervåning och jag började uppe. Jag hann med toletten och vårt sovrum uppe. Putsat fönster, torkat av kakel, jaa ni vet en riktigt nogrann städning. Ska bli så skönt att krypa ner ikväll i det nystädade sovrummet. =)

Nu ska jag passa på att mysa med maken medans vi har tid och kan. =) Puss....

Publicerad: klockan 22:01:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:12:10.
Postat av: Johanna
Härligt med storstädning! Här skulle det också behövas en rejäl rensning, men det får nog vänta tills vi är färdiga med allt stök i köket.

Har ni jobbat i helgen?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0