Krattat..
Idag jobbade jag till klockan 16, helt otroligt UNDERBART att sluta då. Tänkte gå hem men så kom hela min söta familj och hämtade mig och vi var in på jobbet och kollade på en barncykel till Adrian. Han ville ha den som jag trodde han skulle vilja ha, en svart BMX med döskalle på. =) Så snart ska han få en ny större cykel. Sedan for vi hem och satte oss på altanen och njöt av solen. Kom på att alla grannar hade krattat på utsidan av sina gårdar så vi gjorde det vi med. Antagligen så kommer snart sopbilen och sopar gatan så man får bort all sten från i vinter. Sedan fortsatte vi av bara farten, gräsmattorna är nästan helt ihop-krattade och under buskar och träd är det fint. Vi lekte såklart en stund oxå innan vi gick in och gjorde middag. 2 nöjda och glada barn hade vi efter den utetrippen men dom är såklart supertrötta. Adrian sover och Tindra somnade i min famn för en stund sedan men vaknade igen när jag bar in henne i sängen. Så nu tänkte jag ta henne och mysa igen innan jag själv somnar av utmattning. 

Imorgon är sista jobbdagen denna vecka...så skönt...ska njuta av ledigheten. Nån som vet något medel som man kan använda när det är igenproppat i diskhon?? Annars får vi nog ta och ringa en rörmokare. =) 

Ha en superkväll!! Puss...  

Publicerad: klockan 20:13:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:31:54.
Postat av: Linda
Lite nyfiken, vad jobbar du med? :)
Ja precis, iaf jag blir så pigg av allt ljus :) Njea, veckan är rätt lugn. Ska på skolan på torsdag. Sen är det bara plugga som gäller.
Postad: klockan 22:10:29.
Postat av: Anonym
Kaustik soda vet inte om jag stavat rätt men det brukar göra susen =)
Postad: klockan 23:02:09.
Postat av: Per
Köp gripens propplösare väll. Fint som fisken de!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0