När ska man få en god natts sömn?
Jag är sluuuuut....somnade på soffan igår kväll efter mitt fotbad. Sover inte så jättebra på soffan men är man trött så är man. Alex väcker mig när vi ska gå upp, snacka om att jag blev chockad, karln sitter och kollar på NHL och klockan är 3.50!!! :-O Masar mig upp i säng, och Alex fortsätter titta på tv, slog på UFC. Gaahhh...karln fattar nog inte att man behöver sömn! Så kommer lilla fröken upp, världens leende sprider sig över hennes söta lilla mun när hon ser att mamma är hemma (hon sov när jag kom hem igår). Hon kryper upp och ligger och myser med mig, men hon har jättesvårt att somna om. Jag höll på att bli halvt tokig, så trött och slut med en dotter som vägrar ta sin pappa eftersom hon såg att jag var hemma. Till slut klockan 5.30 somnar flickan, jippi tur att man fick sova till klockan 7 innan man skulle kliva upp imorse. Tisdag lär juh bli en seg dag!

Nu ska jag ta och åka på jobbet...idag tar jag bilen...!
Pstt....Marie, ja det var dom förbenade skorna som höll på att ta död på mina fötter igår! Hade fruktansvärt ONT. =)

Puss!

image68
Sötnosen efter badet i lördags....

Publicerad: klockan 08:39:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:45:51.
Postat av: Linda
Enormt gott med bullar, just tryckt i mig en :P Haha.. Helgen har varit kanonskön. Solen har visat sig rejält. Du själv? Veckan, händer det nå roligt?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0