Slutade typ 4:a.
Av 12 tävlande så slutade man typ 4a igår på en Singstar tävling som man blev övertalad till, första pris var ett PS3 och ett singstar spel....damn! Men det var rätt roligt ändå, tyckte mest det var kul att man vågade försöka iaf annars har man juh inte ens chans att vinna. =P Vi fick sjunga Outkast låten Hey Ya....jobbig låt....blev rätt less när man hörde den 6 ggr i rad. =)

Igår kom Alex mamma hit och hälsade på oxå...hon är nog shoppinggalen. Eller hon behöver inte handla heller så fastnar hon i affärerna...vi åkte på Ica igår kväll och vet ni hur länge vi blev kvar? 2½ timme...på ICA! Min söta lilla svärmor...sen åkte vi hem och då hade maken kommit hem, men han var arg som ett bi! Han visste inte själv vad det var men han var sååå irriterad. Hoppas han vaknar glad och utvilad idag, jobbigt att stå på vårmässan i 3 dagar!

Nu ska här ätas frukost, tas på kläder och göra sig iordning. Barnen är hemma här idag, det blev så sent igår så dom var helt slut imorse.

Ses ikväll då jag slutar...typ vid 19-tiden.

image84

Publicerad: klockan 10:11:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:18:10.
Postat av: Anonym
Hey ya!!! =P
Postad: klockan 11:19:29.
Postat av: Jannice
Coolt att du vågade, det skulle jag aldrig göra. Inte om jag var nykter iaf =) Händer hos dig idag då?
Postad: klockan 11:23:34.
Postat av: Anonym
Tycker du inte? ;P
Fast med tanke på hur många tusentals tjejfilmer han har fått se så var det väl kanske på tiden. haha!
Postad: klockan 17:29:42.
Postat av: Stilbildsfotografen
Tackar. Du ligger uppe nu.
//Peter
Postad: klockan 07:01:40.
Postat av: Johanna
Haha 2½ timme på Ica?? Måste vara rekord ju :P

Allt bra med er?
Ska ni hitta på nåt skoj i kväll på Valborg då?
Jag och Thea blev själv vi, Marcus ska ut.. Men vi sticker bort till min mamma och äter lite, sen blir det nog en sväng till majbrasan..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0