Vårmässan?!

Funderar på om vi ska åka på vårmässan idag...maken är juh där och jobbar och jag brukar gå på det där varje år så det drar lite i magen att åka samtidigt vet jag inte om jag orkar idag?! Mycket folk, ensam med två småttingar?! Nja vi får se hur det blir... =)

Ska försöka städa ihop lite här iallafall så vi får lite ordning här hemma. Ska iväg och handla sen oxå, behövs lite saker till trädgården och en massa mat! =) Hann juh inte handla igår då maken kom hem kl 20 och sedan kom Per & Marie hit. Alex och Per bytte däck på våran bil och jag och Marie satt inne och pratade, lyssnade på Dildon Sven... alltid roligt med dig gumman!! =)

Nu ska jag försöka göra en snygg header.... Wish me good luck! ;-)


Publicerad: klockan 11:39:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:33:35.
Postat av: sandra
svar; ja verkligen :)
det är inte lätt att vara med två småbarn bland en massa folk. lycka till med headern förresten! :)
Postad: klockan 13:47:29.
Postat av: Jannice
Gud va mycket goda recepet det fanns på den hemsidan du tipsade om, ska göra tacolasagne ikväll när syrran kommer upp =)
Postad: klockan 13:49:54.
Postat av: Jannice
Gud va mycket goda recepet det fanns på den hemsidan du tipsade om, ska göra tacolasagne ikväll när syrran kommer upp =)
Postad: klockan 13:52:07.
Postat av: Jannice
Gud va mycket goda recepet det fanns på den hemsidan du tipsade om, ska göra tacolasagne ikväll när syrran kommer upp =)
Postad: klockan 14:58:35.
Postat av: Jannice
Gud va mycket goda recepet det fanns på den hemsidan du tipsade om, ska göra tacolasagne ikväll när syrran kommer upp =)
Postad: klockan 14:59:10.
Postat av: Jannice
Hahaha.. oj va många de vart, datorn på jobbet är CP! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0