Vika tvätt.
Hur kul är tvätten att hålla på med egentligen?? Jag tycker det går bra med tvättandet, hängandet och torkandet...of course, jag behöver inte göra så mycket då. Men vika tvätten och bära upp och sortera och ....urk vad trist det är! Just nu står det mig upp i halsen! Kanske man kan hänga ut tvätten nu...det har jag lägtat efter. =)

Förut var barnen ute och lekte på gräset medans jag städade och plockade lite. Dörren kunde vi ha öppen idag, vilket såklart är ett måste om dom är ute, så jag kan se dom. Nu är det verkligen vår!

Ska snart åka och hämta ut lite piller så man inte blir tjock av såsen... ;-) (usch va illa det där lät) =)

Publicerad: klockan 13:45:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0