Vilken kväll.
Direkt efter jobbet följde Alex med mig och vi hämtade barnen hos pappa. Vi var rätt stressade då Alex styvpappa stod hemma på våran gård och väntade på oss, så kommer vi hem och vet ni vad han har gjort?! Han har krattat klart hela gården och krattat ihop allt i en hög istället för fler små högar. Han har även fixat min torkvinda som var sned, så nu är den rak. Effektiv gäst det där! ;-) Tack för hjälpen Peter!! Springer runt och plockar ihop lite när jag kommer in och tog juh tillfället i akt att fråga Peter om han kan hjälpa till att fixa vasken som det är stopp i, han vill inte men går med på att berätta för Alex om han gör det. Sagt och gjort där sitter MIN GUBBE på golvet och donar med avloppen, han hatar avloppen, det är typ 2:a gången han gör nåt med våra avlopp. Jag brukar få fixa sånt där. Så går jag på toaletten och gör klar lillgumman för sovning och då hör jag dom båda skrika och äcklas över det dom håller på med. Skrattar lite för mig själv. Går in och sätter mig i köket och kikar på Alex som jobbar, förundras över hur mycket jag gillar när han är händig. ;-) Så börjar han försöka slita bort en av rören därunder, det hänger ut äckel ur den och jag "varnar" lite att han ska vara försiktig så det inte sprätter på honom när han drar så hårt...Plupp låter det och sedan hör jag världens skrik, jag vänder mig om och kan inte låta bli att skratta....där sitter min underbar karl och skriker och på hans armar är fullt med äckligt klet!! Sitter till och med och ler nu när jag skriver detta... =) Sötnosen min! ;-)

Han var iaf kanon, nu funkar köksvasken igen och allt är rent och på plats! Creds till mitt hjärta som grejjade det, trots allt. =)

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, känner mig trött efter allt jobb. Så nu ska jag verkligen njuta av min 4-dagars ledighet...aaahhhh...!!! *njuter i fulla drag* Förresten ska nog gå och pussa lite på karln innan vi lägger oss och tar sovandet.
Puss!!!



Publicerad: klockan 22:16:57.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0