Arbetselak?
Jag är inte en sån människa som bråkar med andra, jag säger inte ofta ifrån, trots att jag många gånger borde. Jag står ut, jag kämpar och jag biter ihop... jobbmässigt alltså.

Men idag gick dom över gränsen för miljonte gången och idag blev jag förbannad. Dom klagar på allt och alla och sedan gör dom själv som dom vill, då j*klar får det vara nog! Mina andra arbetskamrater ska då inte komma i kläm. Så idag gick jag och sa ifrån för första gången... Skön känsla som infann sig i min kropp!!



Publicerad: klockan 16:26:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0