*Gäsp!*
Idag var vi, jag och barnen som sagt iväg till Drakborgen, ungarna älskar det stället och ja vi vuxna tycker väl oxå det är rätt skojj. Man svettas och stojar och blir helt slut av allt krypande och klättrande och hoppande...men kul som tusan har man. Vi varvade alltsammans med lite glassätande. Efter drakborgen får vi och hämtade Alex, gick in en sväng på hans jobb och hittade en film som jag var tvungen att köpa, Macken, Nostalgi så det ryker om det. =)

Ikväll hoppas jag det blir en film, jordgubbar och lite vatten, har ofantligt ont i magen ikväll. =( Har haft en riktigt soft kväll, Adrian och Alex satt och spelade spel på Xbox 360 och medans tittade jag och Tindra på film. Vi såg Pippi Långstrump, Tindra gillar henne jättemycket nu, ganska knepigt egentligen, hon har framtills nu inte gillat att se film och när hon äntligen börjar se film så gillar hon mest otecknat. =)

Ja nu ska jag lägga mig på soffan och vila och fundera på om vi måste köpa resväskor eller om vi kan låna av någon??
Det blir en nöt att knäcka. I Fredags tog vi iaf första dosen vaccin oxå.

Publicerad: klockan 22:09:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0