Idag var jag less...
och jag var inte ensam... Marcus var lika trött och slut och less. Skönt att man inte var ensam om det iaf. =) När ska folk sluta gnälla? Vad är det med vissa människor? Dumförklara folk som står i kassan och beter sig allmänt dåligt. Vuxna människor??!!! What happened??

Imorse när jag kom på jobbet så var Kicki där, det blev en underbar fortsatt morgon kan jag säga. Vi pratade så mycket vi bara hann och försökte "catcha" upp. Och till helgen är jag medbjuden på en fest med Sailor Tema, tråkig som jag är så är jag inte sugen, men vi får se, man kanske ändrar sig?! Känner mig bara så trött och slut och så vet jag att jag kommer jobba 2 veckor i sträck utan en ledig dag så då blir man inte så sugen helt enkelt. Dessutom tänkte jag ta det lugnt fram till Thailandsresan. Men jag måste erkänna att jag blev rätt sugen, det var på tok för länge sen jag och Kicki festade. =)

Vad  ska ni göra till helgen då? Jag har inte många planer ännu...hoppas på lite mys och en massa vila!
Nu ska jag springa och se om barnen börjar bli trötta.. dom ligger i sängen och ser film, lite nedvarvning.
Love!



Publicerad: klockan 19:30:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:54:14.
Postat av: Johanna
Ja, jag kommer nog också längta efter värme och ljus ganksa fort! Man är aldrig nöjd :P



Vi har inte för oss så mycket, aktiverar barnet bara haha Märker att det är dags för dagis snart.. Hon sa själv att hon haft lite tråkigt eftersom hon inte har några kompisar i hennes ålder här hemma.. Tyckte så synd om henne då! :(



Vi kanske ska ta Drakborgen tillsammans nåt? Kul för barna å att få nya kompisar :)

Postad: klockan 21:33:08.
Postat av: Johanna
Samma här, alla kompisar har dom ju på dagis.. Å ändå så bor man i närheten av många men blir inte så att dom leker hemma.



Men då tycker jag att vi tar och bestämmer en dag på drakis! :)
Postad: klockan 07:48:40.
Postat av: Jannice
Vi ska äta kräftor ikväll med Mats familj och imorrn ska vi kolla på Takida =)
Postad: klockan 15:47:28.
Postat av: Jannice
Det är bara jag och Mats än så länge, Nyppa ska bestämma sig imorrn =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0