Jobb och bara jobb just nu...
jag jobbar och sliter varje dag numera, idag skulle man ha varit ledig, men icke. Gick in och jobbade, vi hade butiken stängd och gjorde om efter den totala utrensning vi haft. Blev inte helt klara men alla var trött och slut efter att ha slitit hårt dom sista dagarna. Så det var skönt att komma hem i tid idag. Lördag och Söndag denna vecka är jag ledig och sedan blir det jobb 2 veckor i sträck. Känns rätt tungt just nu då, men det går förhopppningsvis jättebra. Sedan bär det av på semester.... SNART DAGS!

Imorse var jag in till polisen och införskaffade ett pass, det blev lite struligt. Systemet deras la ner och jag fick stå och vänta, till slut så fick jag åka till jobbet och dom skulle höra av sig om jag blev tvungen att åka dit igen. Dom har inte hört av sig ännu iaf. =) Skulle få mitt pass på onsdag sa kvinnan hos polisen.

Sitter i soffan nu med ett glas vin och därmed total avkoppling. Skönt att vila...

Nepp dags att göra något bättre än att sitta här. ;-)

Publicerad: klockan 19:30:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0