Never been kissed.
är det på tv:n nu, känner igen den filmen så jag har säkert sett den tidigare, frågan är om den är BRA?!

Idag  var Kicki tillbaka på jobbet igen! Weiii.... Fatta hur kul vi hade idag, skrattat så tårarna sprutat! *Lovely* Jobbat med bra människor idag. Började dagen inne i City, där är dom inte helt friska...tyvärr!! ;-) Gud så jag har skrattat!

Gubben kom nyss hem oxå..jag har hunnit med att prata med svärmor och Marie idag oxå. =)
Nepp nu hoppas jag gubben (Adrian) somnar någon gång så vi kan myssssa. ;-)

Puss!



Publicerad: klockan 21:10:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:01:01.
Postat av: Julia
Få riktigt ROLIGA gratis saker. Inget gratis smink eller biobiljetter här inte. Här kan du få allt från presentkort på MQ, en MP3, telefon, digitalkamera till Playstation.

http://www.gratisgen.se/?ref=92171



Och du behöver bara värva 7 pers för att få din första pryl.

Det är verkligen något alla kan njuta av! Och allt är 100% gratis!

Vad skulle du valt om du var medlem?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0