Sista vilodagen.
Idag har jag massor att göra, först ska vi iväg till Drakborgen. Sedan måste jag hem och städa och iväg och kasta saker och sedan ska här tvättas, för sedan är det 2 veckors intensivt arbetande. Känns tungt, just nu iaf. Man är juh så bortskämd med att få vara ledig på helgerna. =)

Adrian började morgonen här klockan 6,15....! *trött* och Tindra vaknade runt 7. Gahh...trött man blir då, våra barn som brukar sova till typ 8 åtminstone, när det är helg iaf. =)

Så nu ska jag gå och städa barnens rum innan det är dags att göra sig klar för drakborgen, Alex får sovmorgon och njuta av lite ledig tid här hemma, ensam. Det kan han behöva. =)

Dags att gå...
Love.



Publicerad: klockan 08:07:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:37:19.
Postat av: Anonym
Hej!



Skulle du vilja ha gratis presentkort från KICKS? Klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt lätt och kostar ingenting.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0