Slita hund...
Igår fick man slita, och inte kunde jag sluta kl 14 som det stod på mitt schema. Eller kunde och kunde ville inte lämna mina arbetskamrater i "skiten". Vi hade vår första dag på storREAN, vilket innebar att vi sålde saker för 50 eller 70% på allt i butiken, folk var som tokiga och vi hade kö i typ hela butiken. Jag och Amanda i kassan, Kicki var in ett tag och hjälpte till trots sin semester. Och vi slet, ingen fika, kort lunch och en massa människor och jobb hela tiden, folk handlade för 1000-lappar och vid 19.45 då dom sista kunderna gått då var vi trött och slut, men fy vilken rolig dag! Vilken utmaning...

Fick mycket positiv kritik sedan av både Marcus och Johan. Otroligt kul, men så fick man juh rätt stort ansvar oxå. Vet inte hur det gick till men kul var det. =)

nepp nu ska jag snacka klart med syster på msn och sen filmtajm och massage. =)


Publicerad: klockan 22:32:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0