Tvättmaskinen är igång..
torktumlaren tumlar på...och vi är snart redo att gå och sova. Ska försöka packa klart barnens väska iaf, förutom att det finns lite som ska med som nu ligger i tvättmaskinen.

Det är en hel del som ska med imorgon. Gissar på att jag har ca 2 maskiner kvar att tvätta, men dom tar jag imorgon.

Körde lite träning med Alex nu på kvällen...lite mag- och ryggträning... =) Vi blev helt slut! Jobbveckan tar ut sin rätt antar jag. ;-)

Ni får ha en trevlig fredagskväll!!
Puss!

Publicerad: klockan 22:47:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:39:26.
Postat av: maria
Vad duktiga ni är som tränar..det ska jag med börja med..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0