Vilotid i soffan!
Vi har otroligt mycket att göra idag och imorgon och på lördag..men ändå sitter vi i soffan och kikar på tv:n och vilar. Otroligt skönt måste jag säga! Men lite stressande oxå, har iaf hunnit med att tvätta nästan allt. =)

Spännande det ska bli...och skönt! Tänk att få ligga i en solstol med drinken i handen och inte oroa sig över något. Härligt! Jag ska njuta i massor och sen ska jag komma hem och krama och pussa på mina underbara barn igen. Förhoppningsvis piggare och gladare! =)

Sista dagen imorgon på ca 14 dagars intensivt jobb.. NICE! Som jag längtat till den dagen. =)
Dags att städa och duscha...var ett rätt hårt Corepass idag. ;-)

Publicerad: klockan 20:54:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0