21 December - Frusen bil
Morgonen började lite stressigt här. A skulle och jobba och satt i motorvärmaren 50 minuter innan han började.
40 minuter senare kommer han inrusande i sovrummet och säger att han fortfarande inte får upp bilen. Han går ut igen, jag kikar ut genom fönstret och ser min make klättrandes in i bilen via bagageluckan... undrar just vad grannen som stod och kikade tänkte då?!

5 minuter senare ringer min mobil, A är fast i bilen, jag måste komma ut och hjälpa. Han hade nämligen inte låst upp bilen och var inlåst i den nu. Jag försökte först få upp bagaget så jag kunde ta bilnyckeln av honom (Nej det går inte att låsa upp den innifrån), bagageluckan gick inte att få upp! Jag drog och slet, det gick inte trots att han gått in den vägen.

Så kom vi på att vi har en extranyckel inne..sprang och hämtade den, låste upp bilen utifrån och Voilá min make kunde öppna dörren!

Vi fick oss ett gott skratt och maken var glad över att jag hjälpt honom! =)

Publicerad: klockan 10:43:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:31:12.
Postat av: mikaela
åh tack så jättemycket för din kommentar. det värme hur mycket som helst. Jag hoppas att du slipper att må dåligt framöver.



vilken tur att ni fick upp bilen till slut! Kan tänka mig att ni var superstressade!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0