5 saker ni förmodligen inte visste om mig:
Sitter här och tänkte att jag skulle skriva om 5 saker som ni förmodligen inte visste om mig... 

*1*  Mitt hår började brinna när jag var ca 3 år, jag har minnen av denna händelse och kan inte tänka mig att det var en så vacker syn. Mitt hår var lockigt och yvigt, och ibland har man inte koll när man är 3 år. Thank god att mamma räddade mig där... =)

*2* Jag har varit tomte ett år åt min lilla kusin, jag hoppade ut genom ett fönster och sprang upp till skogen så han inte skulle misstänka något. Kläderna var både för stora och för små, skägghåret åkte in i munnen och jag svettades där under masken.

*3* Jag är deprimerad. Jag har panikångest, jag äter medicin och gör allt för att bli bättre igen. Och det är jag stolt över! 

*4* Jag ber till gud i riktigt jobbiga situationer trots att jag inte är speciellt troende... 

*5* När jag var yngre så höll jag och min bästis på att uppträda till Ace Of Base låtar. Vi gjorde danser och blev ombedd att dansa inför folk, jag skäms än idag för en av "juck" movesen vi gjorde...den då alla vuxna satt och gapade. 

Sådär så var mitt hjärta lite lättare....det är inte lätt att vara perfekt... ;-) 

Publicerad: klockan 21:57:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:24:45.
Postat av: maayaa
Hahahaahha klockrent :D

nobody is perfect!
Postad: klockan 22:25:13.
Postat av: Anonym
hur fan kan man vara STOLT över en sjukdom?
Postad: klockan 22:37:27.
Postat av: Johanna
Man kan vara stolt att man kämpar för att må bra igen och stå upp för sig själv. Det är alltför många som skäms över att dom är deprimerade, ingen ska behöva skämmas över att man mår dåligt. Alla har vi olika lik i garderoben och en del är mer ruttna än andras...
Postad: klockan 10:37:36.
Postat av: MoA
Bra skrivet Johanna!

Modigt att du vågar stå för den du är och törs berätta om din sjukdom.



Att sen vissa har synpunkter får stå för var o en själva men fegt att inte skriva sitt namn. Jag vete sjutton om jag skulle svara anonyma inlägg



God jul o gott nytt år

Kram på dig

//Moa
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0