Andra advent
Andra advent idag och med andra ord inte långt kvar till julafton. Mysigaste dagen på hela året om du frågar mig. =)

Igår kväll drack jag och Alex lite vin lyssnade på Hassan och sedan blev det mys framför tvn och Britney Spears dokumentären... och den var juh jättebra. Inte lätt att vara kändis!

Idag har vi haft en softmorgon, lite frukost för en liten stund sedan och jag hoppas att jag ska orka ta itu med lite här hemma. Det finns en del städning att göra, en del bakning och annat stohej inför julen.



Publicerad: klockan 11:51:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:11:21.
Postat av: Elin
Jag såg också Britney-dokumentären! Stackars tjej! Mysig blogg du har!

Trevlig advent
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0