Att lära sig att säga ifrån.
Det måste vara en av dom svåraste saker man lär sig i livet. Jag kan inte, jag är inte ens i närheten av att kunna. Varje gång jag försöker kommer det till sist alltid ut ett : Ja. Och kroppen skriker NEJ NEJ NEJ...Så har jag gjort det igen, lika bra att gå ut officiellt med det. Jag är inte bara dålig, jag är sämst på att säga ifrån och lyssna på mig själv.

Men det är väl dags att ta itu med detta, eventuellt. Vet inte hur detta ska funka? Kan juh inte säga Nej åt allt... eller kan man det? Hallå kvinna, Nej är inte ett svårt ord, det består endast av tre små bokstäver, lätt att uttala och är motsatsen till Ja.

Ja måste göra det.. jag börjar här och nu..detta blir min första mening :

"NEJ barn nu ska ni sova"

...håll andan inför den kommande uppföljningen av detta..

P.s Personen i brevet har svårt att säga Nej men ta detta med en nypa ironi..Tack!

Publicerad: klockan 19:54:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:25:11.
Postat av: Sandra Gee
Hej!



Kika gärna in på min blogg och lyssna på våran COME BACK Singel "Hurricane".



Kommentera gärna om vad du tycker :)



Mvh

Sandra Gee
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0