Avslutning

Nu ikväll har vi varit iväg på avslutningen utav bamsegympan, det gick bra. Adrian är dock inte helt pigg ännu men han smittar iaf inte längre.. =)

Jag filmade lite och sedan var det diplomutdelning och fika. Barnen tyckte det var roligt! =)

Nu ligger barnen och jag sitter uppkrupen i soffan med en filt över mig och en katt som värmer mina fötter. =) Det är 2½ män på tvn nu och strax börjar sjukhuset.. i like!

Så det är vad jag ska ägna mig åt nu efter en helt crazy dag...barnen har bråkat mycket idag, vilket i för sig är väldigt ovanligt! så jag är en trött och sliten mamma idag och imorgon ska vi eventuellt ha möte...orkar inte. Men vi får väl se vad som händer på det då.

Kramar



Publicerad: klockan 19:23:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0