Baby think twice..

Jag och Tindra var iväg på affären förut, hon är så duktig. Min stora tjej! Hon gick och höll mig i handen, sedan tog vi en bilvagn och hon var supernöjd. Skönt med lite egen mamma och dottertid!

När vi kom hem åt vi lite middag och sedan byggde Alex och Tindra pussel... då gäller det att tänka till!  Hon var så fokuserad..
Barnen kom i säng i tid och fick se bollibompa och adventskalendern innan dom skulle sova, Tindra somnade fort. Medans Adrian nog är på gång att somna, han ropar att han lyckats bitit sig i kinden, tungan och att det gör ont i halsen. Det är inte lätt när man är trött! Min prins. =)

Imorgon ska jag iväg till doktorn och så får vi se om man ska tillbaka till arbete igen?!




Pusselbyggande...



Publicerad: klockan 20:28:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0