Dan före dan...
Och vi var som sagt iväg och kollade i affärer. Usch vad det kändes jobbigt när vi åkte iväg, köer över hela Birsta. Jobbar inte folk fortfarande? ;-) När vi var på Mediamarkt och handlade så ringer min kusin och undrar om vi är på väg och ska shoppa, så vi fick sällskap av Helen och lilla gulliga Wilmer. Han skrattade mest hela tiden, gladskrutten! Han har blivit så stor nu. Supermysigt att träffa er igen!!

Gick in på Cubus och hittade en massa barnkläder. Första gången gick vi därifrån så mycket folk överallt, men det var så bra priser så jag gick tillbaka. Och vilka kap jag gjorde ändå. Köpte 14 plagg och betalade 916 kr. Ni kan få se barnens kläder. Dom andra var julklappar. =)

Nu har jag makens presenter kvar. Och jag vet inte längre vad jag ska köpa, eller jag har mina små idéer, kom på en superbra grejj nu när jag kom hem.


Tror Tindra ska få ha den Röda poloklänningen på julafton med vita strumpbyxor till...
315 kr för dessa plagg.


Adrians kläder... Han ska ha den vita skjortan med en Cardigan ovanpå..och svarta byxor till.
296 kr för dessa.


Titta vilken sötnos som låg i Cubuspåsen... =)


Publicerad: klockan 18:51:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:34:33.
Postat av: Hanna
Haha vad mysigt din katt verkar ha det. :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0