Dan före Julafton.
Ni vet väl att idag är det årets läääääängsta dag.. Den har bara börjat! Det märks här iaf, hela morgonen har barnen gjort raka motsatsen till allt jag ber dom om. Gråt, skrik och lite mer gråt... fattar ingenting..mina barn är som förbytta!

Ska fortsätta städandet lite nu sedan ska här bäddas för gästerna som kommer idag. Får passa på att grejja nu för sedan måste vi iväg en sväng och trängas med folk för den sista julklappen som ska inhandlas. Sedan trängas en sväng på Ica innan man kan åka hem och slå in julklappar och lata sig lite.

Pratade med mor min i telefonen igår och fick lite tips och tricks inför julen som jag helt enkelt än idag inte lyckats klura ut. Måste juh säga att dom var duktiga på att få oss att tro på tomten, men har man knepen så är det väl ingen konst? ;-)

Nepp nu ska jag muntra upp barnen här hemma och köra igång dan före dopparedan!
Kram



Publicerad: klockan 11:06:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0