Där jag gör naglar..

där är det oxå terapi. Skulle man kunna säga iaf, jag har gått till samma sprudlande människa i alla år, vilket vid min närmare eftertanke är 10 år! *chock*

Och att sitta där och prata är så mysigt, man träffar ofta nya och trevliga människor och man kan helt plötsligt sitta och prata om saker som man aldrig trodde man skulle delge en främling. Stämningen är lättsam och bra och mysfaktorn är hög. Och det bästa av allt man blir helt ompysslad. I like!


Här är resultatet...



Publicerad: klockan 17:49:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:38:14.
Postat av: CAROLA
fransk manikyr är sååå snyggt :)
Postad: klockan 21:49:05.
Postat av: Marie
Åh, vad snyggt!

Vill också ha =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0