Denna eftermiddag har smygit sig fram.
Lilla Tindra somnade utmattad klockan 18.15 här bredvid mig i soffan. Hon har slutat med tupplurar på dagen vilket gör henne rätt trött vissa dagar när vi kommer hem men hon somnar i lagom tid.

Lilla Adrian ligger i våran säng och försöker sova, har har åkt på ögoninflammation ser det ut som. Hans ena öga är så svullet. Och det gör ont säger han, svider nog säkert. Måste nog åka och köpa salva på apoteket imorgon.

Annars har vi inte gjort många knop här ikväll tyvärr..vi har suttit och myst i soffan. Ska alldeles strax gå och lägga mig och sova, ses imorgon.

Kramar

Publicerad: klockan 20:33:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:37:58.
Postat av: MoA
Sänder dig lugna hildastrålar och skänker dig lugn o ro. Ta det lugnt i julstöket. Försök o finna ut vad som är viktigt o hinna o inte. Försök även att minska ned på en del saker. Du är världens bästa mamma och dina barn kommer älska dig och julen ändå.

Det går o fuska med färdig pepparkaksdeg så barnen får kladda lite för sen är pepparkakor ändå så billiga o köpa ;*) Puss hjärtat!!
Postad: klockan 21:39:18.
Postat av: MoA
men GRRRRRR inlägget försvann suck snyft...
Postad: klockan 21:40:00.
Postat av: MoA
vad fasen!?! det går inte o skriva inlägg ju
Postad: klockan 21:49:38.
Postat av: MoA
Underliiiigt nu när jag kollar så finns alla tre med

det spökar visst lite för mig när jag skriver hehe. Mor hälsade till er. Första strålningen idag o de hade gått bra..får se om detta inlägg kommer in nu då. KRA*M
Postad: klockan 11:53:21.
Postat av: sara
va fin bloggen har blivit! nu måste jag läsa ikapp lite igen! :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0