Full rulle hela morgonen.
Vi har haft fullt upp här hela morgonen. Imorse ringde min rehabliteringshandledare och vi hade ett långt samtal om allting och nu blir det ett möte så får vi se hur detta går. Jag är skeptisk. Jag mår inte så bra just nu.

Sedan for vi iväg till vårdcentralen för Tindras läkartid, vi väntade läänge innan det blev vår tur. Och Tindra var superduktig! Läkaren skrev ut medicin som ska lindra hennes mage och sedan blev det allergiprover, detta trodde både jag och sköterskan skulle bli lite svårare då hon skulle ha 2 rör med blod av Tindra. Men jag satt och pratade med henne och sa att det kommer sticka till och sen går det över, och en gång sa hon "mamma det gör ont", men hon satt alldeles stilla hela tiden. Sedan fick barnen glass för att dom varit så duktiga. =) Så 2 timmar senare kom vi därifrån.

Jag är lite mör idag...jag drömmer mardrömmar varje natt nu och får dålig sömn eftersom jag sover på tok för lätt.

Försöker få tag på ett dockskåp åt Tindra i julklapp, men jag lyckas inte så bra. Nepp nu ska vi göra något att äta här hemma innan det är dags att hämta mediciner och lämna bilen till Alex. =)



Publicerad: klockan 12:10:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:41:27.
Postat av: sara
http://www.pricerunner.se/sp/dockhus.html hr såg jag ett dockhus i lego!



jag har kvar mitt dockhus sen jag va liten, du kanske också hade ett sånt, typ alla hade såna! jag trodde dom fanns kvar!! har iofs inte kollat men jag va säker på att de gick att köpa än på leksaksaffärer!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0