Grattis!
Idag fyller min far år. Så vi ska alldeles strax äta lite och sedan blir det nog en snabbvisit till honom. =)

Jag har fått äran att spela med Adrian medans Alex och Tindra lagar middag. Så det ska vi pyssla med en liten stund.

Fröken berättade att Tindra varit rolig med henne igår, hon hade bestämt sagt att hon inte ville gå ut och fröken hade sagt "Jo vi ska gå ut nu", Så Tindra gjorde sig klar och när dom varit ute i ca 10 minuter så gick hon fram till fröken igen. "Fröken jag har bajsat"
Fröken går in och ska byta blöja på Tindra, varpå Tindra säger "Nu tänker inte jag gå ut mer"... Haha..inte hade hon bajsat, hon ville bara in.

Kram!

Publicerad: klockan 16:07:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0