Har ni lagt julklapparna i säcken?

Vi är på god väg. Ikväll när barnen ligger i sina sängar så ska jag slå in deras julklappar, jag tror vi är helt klara med dem nu. Vi får se när allt är hemma om det är något som saknas. Tänkte försöka få klar resterande klappar denna vecka, måste bara hitta igen orken och energin.

Jag ska även försöka hinna med lite bakande och mathandling. Det är lite smått att stå i nu. Trött är jag oxå, den senaste tiden har jag varit så otroligt trött, man kanske skulle ha kollat upp järnvärdet?!

Tindra är så mysig och lyssna på när hon leker...hon lever sig in i sina lekar och blir helt trollbunden. Ibland tror man nästan att hon gråter och kommer rusande och så är det bara i leken hennes saker gråter.
Tror jag ska ta min stumpa och lägga oss och kika på tvn, tror både hon och jag kommer somna en stund.

På återseende....
Förresten jag har köpt Björn Gustavssons dvd, så den kanske vi lägger oss och kikar på ikväll.
Peace out!



Mina vackra killar....



Publicerad: klockan 18:23:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0