I got it from my mama.
Ja är lite less, lite less på att varje jul försöker folk och dra i oss från alla håll och kanter. Förutom mamma och svärmor. Det är så tråkigt att vi inte kan träffa mamma på jul men det går juh inte. Alex jobbar dagen innan och dagen efter.

Svärfar ringde och blev inte så överlycklig över att vi ännu en jul inte kommer vara med dom, inte så att han kanske blir sur heller men han tyckte att vi här och nu planerar in att vi ska vara med honom nästa jul. Men det kan vi inte boka heller, dels tycker jag som är förutseende att svärmor som nästa jul förmodligen kommer vara utan barn ska få vara med oss.  Så Ni får ställa er i kö! Dessutom var det många jular sedan vi fick träffa min mamma.

Vi kanske helt enkelt ska bjuda hem varenda en nästkommande år och se vilka som vill komma till oss istället så slipper vi med två småbarn och en massa julklappar åka runt till allt och alla. Det kanske är en bra ide, för då kan ingen gnälla, då får dom helt enkelt välja hur dom vill göra!

Så till er övriga, Vi kommer att vara hemma i jul, vi kommer inte lyfta en fena härifrån. Inte nånstans åker vi i år, jag vägrar. Jag vill ha en lugn jul, inget fara och flängande.

Publicerad: klockan 21:16:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:03:41.
Postat av: Mamsen
BRA!!!

Hihi ni kan behöva lugn o ro för det är inte de lättaste att åka med förväntansfulla, glada, trötta, sura,längtande, väntande barn. Sen ska de vara all packning med. Jag önskar vi kunde åka upp men de är inte läge för de just nu så vi får kramas lite längre fram. Vi hörs nåt i morrn (ska prata om några hemlisar då) puss o kram!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0