Ikväll blir det
en riktigt soft kväll!! Jag ska ligga på soffan och lata mig, se på tvn och sedan somna tidigt. Är så otroligt trött idag.
Ska kika på Roomservice nu och sedan blir det Greys. Samla lite kraft inför imorgon, då ska jag och Jessica iväg till stan en stund och kika runt lite. Blir nog säkert en lunch där oxå innan man drar hemöver till klockan 13 då Anticimex kommer.
Det behövs även städas inför helgen och mat ska handlas. Samt lite vin och öl. =)
Nu hoppas jag Alex kommer hem snart så ska vi käka lite onyttig mat som Donalds. Gott!

Idag fick vi svar på Tindras prover, hon är tack och lov INTE glutenallergiker...däremot är hon väldigt överkänslig och kan få allergiska reaktioner då hon inte tål lukter och sådant starkt. Lite sjukt ändå att dom kan kolla en sån sak genom att ta lite blod av henne. Så hon ska inte vara i sånna miljöer, då kommer hon få utslag och bli snuvig.

Dags att göra kväll..lägger in en bild på min lite överkänsliga sötnos...


Inte världens gladaste här men är man förkyld och trött så är man... ;-)


Publicerad: klockan 20:26:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0