Jag ser det snöar.

Snön vräker ner och det ger så mysig julkänsla. Jag är hemma och för en stund sedan kom Jessica hit och hade såklart med sig mat, tack gumman! Vi satt och surrade i köket och lyssnade på musik och gjorde planer inför helgen.. =) Nu är det även klart att Johanna på jobbet kommer. Kul! Vi kommer få det nice tjejer...

Så ska jag försöka ta det lugnt denna vecka, ska ringa och prata med chefen tänkte jag. Så får vi se hur det går framöver. Ska alldeles strax åka och handla lite mat, kylskåpet står gapande tomt efter helgen, har inte orkat med affären på ett tag heller men nu måste jag. Äta bör man annars dör man... ;-)


Nej nu måste jag åka.. vi ses senare... Ciao!
Och kör försiktigt i snön! =)



Publicerad: klockan 14:06:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:28:56.
Postat av: Mariah N
fint med snö.
Postad: klockan 19:31:08.
Postat av: linda
åh snö...jag vill oxå ha snö...skicka lite till sthlm oxå. :-D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0