Lite bilder hemmifrån oss...
I söndags fixade vi här hemma lite och här kommer lite bilder från vårt julmys.. ha överseende med att någon bild kan vara lite suddig. Ska knäppa nya så fort jag hinner. =) 

 
Vardagsrummet med en ny matta, nya soffkuddar och en ny filt.. =) Maken fick vara med på ett hörn.


Vi satte uppe lite bilder på väggen...vi är dock väldigt veliga på om detta blev bra eller inte?!


Tindra somnade på soffan 18.15 och sov gott hela natten...hon ligger lite roligt på denna bild.


Här ser ni våran lilla sjukling...dock ser båda ögonen ut såhär nu...


Publicerad: klockan 13:08:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:23:53.
Postat av: sara
va mysigt ni har!

svårt angående bilderna på väggen, jag tycker det ser hemtrevligt ut! jag har ju till o med gått en kurs i hänging inför en utställning! det är ju massa saker man ska tänka på, dom sa att man skulle lägga bilderna som man ville ha dom på golvet först o flytta runt till man va nöjd så man slapp göra så många hål i väggen! o så ska man ju tänka på vilken höjd, folk brukar hänga sina tavlor för högt tror jag! (eller om de va för lågt :) hihi, bra koll!) sen pratade dom även om ytterkanterna, att de ska följa varandra...

jättefina kort iaf! :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0