Lördag - Christmas tree
Hej allihopa!
Igår uppdaterades det ingenting som ni kanske märkt? Jag fick inga bra nyheter angående min mormor. Dessutom hade vi massor att stå i här hemma inför julafton och Alex sista lediga dag fram till dess.

Jag är lite i dvala, känns det som. Jag både tycker att det är skönt att vara hemma då jag inte mår bra men samtidigt får jag uselt samvete över mitt jobb och mina kollegor. Usch!

Igår var vi iväg och köpte julgran, en kungsgran blev det och ni får nog se den senare idag för vi ska klä den senare.

Imorse skjutsade vi A på jobbet och sedan åkte vi och handlade lite färsk och god frukost. Det blev nybakat bröd! Gott. =)
Vi hann inte mer än komma hem så ringde telefonen, Albin, en kompis till Adrian, så han kom hit och har nyss åkt hem efter att pojkarna lekt här en stund. Dom verkar haft det väldigt roligt.

Var iväg och shoppade klart nästan alla julklappar igår oxå, så nu känner vi oss rätt klara. 2 paket kvar bara, Fredrika och Alex. Mycket folk ute och handlar nu, nästan lite för mycket. ;-)

Vi ska strax åka iväg till pappa och säga Grattis, sedan ska jag höra om dom har lust att ha barnen en liten stund så jag får åka och hälsa på mormor. Ska ta med mig en tidning till henne och nåt gott.

Vi ses här senare...Ciao!

Publicerad: klockan 13:42:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0