Med tårar längs mina kinder..
jag läste en blogg om en mamma som förlorat sina två barn. Det är fruktansvärt tragiskt att någon överhuvudtaget ska behöva uppleva något sånt här. Hon har skrivit så otroligt fint och jag fäller en tår, en tår för att hon inte fick ha sina barn hos sig, en tår för att jag som mor kan känna en rädsla och tomhet av att förlora ett barn, trots att jag aldrig behövt uppleva det. Jag önskar att ingen förälder skulle behöva genomlida detta.

Jag kommer att ge ett bidrag till insamlingen "Från Antonia och Gabrielle"...

Om ni vill läsa mammans egna berättelse, vilket jag tycker ni ska göra.. Klicka in HÄR


Publicerad: klockan 21:25:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0