Min kloka pojke!
Adrian har nästan rört mig till tårar idag. Men inte på ett negativt sätt utan bara fått mig att känna mig stolt och glad över att ha honom som min son, hur kunde jag få en sådan fin och underbar son!? Han är så klok.

Vi satt i bilen och var på väg till sjukhuset för att hälsa på min mormor. Adrian frågade varför hon är sjuk och vad som är fel, jag förklarade så gott jag kunde och han skrattade till åt en sak. Sedan säger han allvarligt:

- Mamma jag skrattar inte för att jag tycker det är kul. Jag tyckte bara att det du sa lät roligt. Jag tycker inte att det är kul att människor blir sjuka, inte alls.

Åhh mitt lilla hjärta, snart fyller du 5 år och redan är du så klok!

Väl hos mormor sjöng barnen fint för henne och vi stannade bara en kort stund så hon fick vila sig. Hon har lunginflammation och mår inte alls så bra eftersom hon har svårt att andas. Mormor, älskar dig, Krya på dig nu! Det finns ingen annan väg....

Vi for till pappa och blev där en stund, barnen fick varsin present från utlandet, Tindra fick en docka och Adrian Ben10 kläder. Sedan blev vi där på fika och så en bra stund innan vi drog hemåt, så vi har inte hunnit klä granen. Det får bli imorgon.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, vi har haft full rulle hela långa dagen här. Ska se en film ikväll tror jag, lånade hem 3 filmer från pappa, Mamma mia, Hancock och Släkten är bäst.
Kram!!

Publicerad: klockan 20:27:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:41:32.
Postat av: mamsen
Mormor blev så glad =)

Hon skrev i ett mess till mig att hon haft besök av världens gulligaste barnkör

puss o kramar
Postad: klockan 23:32:13.
Postat av: mikaela
det muntrade nog upp henne riktigt ordentligt :) Kanske kan det skynda på hennes tillfrisknande? Jag hoppas det. Mamma mia ska vara bra!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0