Nobody puts baby in a corner..
jag och Tindra är uppe på hennes rum och leker... Eller jag är mest lite trött och ligger på hennes säng och kikar på när hon leker. Hon är underbar att smygkika på, hon har sådan fantasi och inlevelse. Det är en fantastisk förmåga som barn har, det tycker iaf jag.

Vi var iväg på affären en snabbis förut och handlade lite som behövdes härhemma. Skönt att Alex följde med, jag hade inte orkat själv.

Såg idag att barnens lucia kommer att firas klockan 15.oo ute.. vi hoppas vi får lite soligt och varmt denna dag. Jag ska försöka filma och knäppa lite kort då A förmodligen inte kommer kunna närvara. Han är på utbildning den dagen. Det blir jättemysigt.

Nu ska jag vila en stund jag är helt slut...





Publicerad: klockan 18:19:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:48:18.
Postat av: sara
vi ska också ha ute, jag tycker inte alls om det faktiskt! dom kommer se ut som michelingubbar ju om dom inte ska frysa, dessutom lär de ju regna eller vara svinkallt! varför ska ni vara ute? brukar dom ha så?

vi ska ha ute för att de va nån som ville att man skulle kunna bjuda in farmor/farfar o mormor/morfar med men de går inte när dom är inne för då blir de för trångt! men jag har hellre inne då för föräldrar o syskon o sen brukar de va gröt för alla , nu blir de kaffe o pepparkaka ute på stående fot innan folk går till jobben o ungarna lär ju hinna frysa till is innan dess! o varken tuva eller affe kan ha sina tomtekläder om dom ska ha varma kläder under så nu har jag fixat nya, större, men bara därför lär dom ju vara innen i stället o så drunknar dom i kl'derna!!

haha, märks de att jag är liiiite anit mot att ha de ute? :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0