Sköna söndag..
En ansiktsmask, lite hårinpackning, noppade ögonbryn och en varm dusch senare.. =) Så skönt att slappna av, eller göra små försök till det iaf. Magen gör superont, jag mår inge vidare.. to be honest.

Gick upp och lade míg i våran säng med min goa son, döttra somnade så fort hon lade huvudet på kudden, vi låg och kikade på tvn och småpratade en stund. Mysigt att ligga nära och kramas med honom, inte så ofta man får det längre. Jag kikade på Wallander: Joker och hade en liten chit-chat stund med Jessie ikväll. 

Jag är så tacksam gentemot min goa Alex, min söta mamma och underbara Jessie som är så gulliga och hjälper mig när det är jobbigt. <3 

Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och slumra hade jag tänkt, jag hoppas man får sova inatt och slipper vakna var och varannan kvart. Jag hoppar gärna över mardrömmarna oxå, om det går bra?

Hoppas ni andra haft en lika mysig söndag...




Publicerad: klockan 23:15:35.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:20:24.
Postat av: Marie
Haha! ja dom var med men vi var inte hos dom.

Hoppas du har kunnat sova i natt!

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0