Städa städa varje fredag osså varje jul..
det tycker jag är kul! ;-) Usch vad jag är less på att städa och plocka nu. Jag är nästan klar uppe och igår gjorde jag klar hela nedervåningen förutom köket, så det är kvar. Bytt sängkläder i alla rum och plockat fram alla madrasser där våra gäster ska sova. Vi gjorde iordning det jättemysigt på Adrians rum. Så han ska sova under sin säng på en madrass. Ska försöka komma ihåg att ta en bild. =)

Jag hoppas dom dyker upp snart, börjar känna mig lite smått stressad. Men det är skönt att man bara har 1 paket kvar att köpa. Till maken, frågan är bara VAD man ska hitta på åt han!? =) Han har ringt mig, superstressad och undrar vad jag önskar mig, jag var nog, till hans stora förtret inte mycket till hjälp.

Nu måste jag fortsätta härhemma så man slipper slita ihjäl sig senare.
Kramar

Publicerad: klockan 14:16:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0