Superstar, where you from?!

Guess who´s back!? Jag diggar Britney Spears nya skiva. Awesome! =)

Sitter här och lyssnar på musik, hög musik och sjunger...okej, skrålar! ;-)
Gick upp imorse och hjälpte gubben att klä barnen och få iväg dom till dagis, sedan somnade jag om igen och sov till 11. Det kan jag säga att jag behövde. Vaknade av att telefonen ringde, det var Anticimex, dom ska gå igenom alla radhus här på gatan. Så på torsdag kommer dom hit och fixar det.

Jag ska verkligen försöka varva ner denna vecka och göra allt för att må bra igen. På onsdag ska jag iväg och fixa naglarna, ska bli superskönt, det var alltför länge sen sist.

Nu ska jag ringa min man och höra vad han ska hitta på nu på sin lunch..kanske blir det en liten lunchdejt?!

Kram till er alla!



Publicerad: klockan 13:08:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:58:46.
Postat av: Pinsamhetsbloggen
Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0